Osmi val raziskave trženjskega monitorja

Osmi val Trženjskega monitorja prikazuje, da se spomladni pesimizem nadaljuje tudi v jeseni. 80% vprašanih je trdilo, da osebno občutijo vpliv recesije, kar predstavlja 3 odstotne točke več v primerjavi s pomladansko raziskavo.  Pri vprašanju, kako občutijo recesijo, so bili najpogostejši odgovori “višje cene” (38% vprašanih, 2 odstotni točki več kot spomladi), “nižji dohodki” (33% vprašanih, 2 odstotni točki več kot spomladi), kar 24% vprašanih pa pravi, da si lahko privoščijo manj.
Trend nakupne racionalizacije se še vedno širi: ljudje pogosteje kupujejo v diskontnih trgovinah, opravlja se več nakupov z manjšimi zneski, znamke pa postajajo vedno manj pomembne …

Trend racionalizacije potrošnika

Vir: DMS Trženjski monitor

Kultura in vizija

Naš pristop temelji na tesnem in celostnem sodelovanju z naročniki in drugimi partnerji.

Naša vizija: Ustvarjati povezave, ki nas prevzamejo, očarajo in zadržijo v stiku z blagovno znamko.

Kultura

Ustvarjanje povezav

Filozofijo našega dela smo poimenovali »povezave, ki privlačijo« in k temu stremimo z vsako potezo, ki jo naredimo za naše naročnike. S svojstvenim pristopom, globalno povezanostjo in izvirnim talentom se trudimo osrečiti naročnike in očarati potrošnike. To je naš najvišji cilj.купить постельное белье в киеве

Ustvarjanje povezav

Starcom - Slovenija

Starcom je medijska agencija polnega servisa, ki je v Sloveniji prisotna od aprila 2008.
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.