Naš pristop

Potrošnik je središče vsega, kar počnemo. Verjamemo, da razumevanje potrošniških motivov, strasti in navad odpira nove poti sporazumevanja.

Pri svojem delu upoštevamo t. i. Blueprint konceptu. Delo poteka v treh korakih, v katerih je naš cilj: 

  1. spoznati in razumeti potrošnika,
  2. povezati potrošnika z blagovno znamko in
  3. zagotoviti merila uspešnosti delovanja.

Zavedamo se edinstvenosti naših naročnikov in njihovih blagovnih znamk. Vsaka blagovna znamka ima svojo identiteto z svojimi karakternimi lastnostmi. V procesu dela blagovno znamko poosebimo.

Blagovne znamke so občutljive in enako velja tudi za potrošnike, kar pri delu vedno upoštevamo. Našim naročnikom zato ponujamo celostno storitev in vso strokovno pomoč pri iskanju in povezovanju s potrošniki.

STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.